کچلی خود را با این کار از بین ببرید

برخی راه های ساده هستند که می توانند مشکل تریین چالش این روز های ما را که کچلی است از میان ببرند و باعث جلو گیری از ریزش موی ما شوند یا این ریزش را ثابت نگه دارند در ادامه با ما همراه باشید.

گیلاس زرد شیراز

گیلاس زرد سرشار از ویتامین سی است و مصرف آن برای حفظ زیبایی پوست بسیار اهمیت دارد و باعث جلو گیری از چین چروک پوست می شود همچنین در درمان نقرس و سرفه  و کم خونی مفید می باشد و گیلاس زرد شیراز جزو گیلاس های مرغوب کشورمان است.

گیلاس زرد شیراز

انبه شیراز

عمر درخت انبه شیراز طولانی بوده و ارتفاع درخت انبه بین 35 تا 40 سانتی متر می رسد و برای کاشت نهال انبه باید این محصول را در محلی گرم و با خاک عمیق بکاریم بعد از کاشتن این محصول این درخت بعد از پنج سال میوه می دهد.

انبه شیراز

مربا انجیر سیاه

در میان مربا ها مربا انجیر سیاه بسیار پرطرفدار بوده است و جالب است بدانید این مربا برای دیابتی ها ضرری ندارد و همچنین به دلیل فیبر بالایی که دارد برای سیستم گوارش شما کار را راحت می کند.

مربا انجیر سیاه

بذر گشنیز ثنا

امروزه مصرف بذر گشنیز ثنا که یکی از معتبر ترین نوع بذر گشنیز است در بین عموم مردم بسیار زیاد شده است و استفاده از این محصول برای جلوگیری دیابت کمبود آهن و غیره مناسب است همچنین می توانید پودر تخم گشنیز را با روغن زیتون به موهای خود بزنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.