پیراهن مردانه کبریتی که می توانید با پوشیدن آن همه دختران متعهد را به خود جذب کنید

در مورد موادی که ممکن است به آنها حساسیت داشته باشید با پزشک خود مشورت کنید و مطمئن شوید که او در مورد جدیدترین پارچه ها و مواد مورد استفاده در لباس به روز است. همچنین از او بپرسید که آیا راهنمایی یا راه حلی برای آلرژی شما دارد یا خیر.
هر پیراهن مردانه کبریتی که عمدتاً از مواد مصنوعی ساخته شده باشد حاوی مواد شیمیایی و رنگ‌هایی است که برداشتن آن‌ها اگر غیرممکن نباشد، دشوار است. تقریباً به همه پیراهن ها قبل از خروج از کارخانه مواد شیمیایی اضافه می شود.

پیراهن هایی که در برابر چروک، تعریق و چروکیدگی مقاوم هستند، احتمالاً حاوی مواد شیمیایی و رنگ هستند، بنابراین فراموش نکنید که برچسب پیراهن را بررسی کنید یا از یک متخصص کمک بخواهید. [11]
شما همچنین می توانید برخی از مراحل را خودتان انجام دهید و از یک تکنسین بخواهید که پیراهن را از نظر مواد شیمیایی بررسی کند.

سعی کنید قبل از خرید آن را بو کنید، زیرا گاهی تی شرت ها با لباس های دیگری که حاوی مواد مضر برای شما هستند مخلوط یا مخلوط می شوند. همچنین می توانید سطح پیراهن را خراش دهید تا ببینید آیا به هیچ وجه کثیف شده یا دستکاری شده است.


مطمئن شوید که پیراهن مناسب شماست
تصویر با عنوان انتخاب پیراهن لباس مرحله 14
1
در حالی که صاف ایستاده اید، بازوی خود را خم کنید. آستین پیراهن باید به اندازه‌ای بلند باشد که هنگام حرکت بازو، سرآستین‌ها بالا نیایند و سرآستین‌ها نباید از یک سانتی‌متر دست شما بیشتر شود.

برای اینکه ببینید آستین خیلی بلند است و چقدر می توان پیراهن را کوتاه کرد یا در شلوار فرو کرد از یک متر استفاده کنید.
تصویر با عنوان انتخاب پیراهن لباس مرحله 15
2
بررسی کنید که آیا سرآستین های پیراهن محکم هستند و مچ خود را در آغوش بگیرید. سرآستین نباید روی دستان شما آویزان شود و دستان شما باید بدون نیاز به باز کردن دکمه‌های سرآستین به داخل آستین بروند.

سعی کنید دو انگشت خود را زیر سرآستین قرار دهید و اگر به راحتی در زیر کاف ها قرار دارند، بازوبندها خیلی پهن هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.