سرامیک پرسلان سه بعدی مانع از ورود موش به خانه می شود!

یکی از چیزهای جالبی که یاد گرفتم این است که پیمانکاری که من استخدام کرده ام هیچ ضمانتی برای کاشی و سرامیک نصب شده روی یک طبقه صادر نمی کند زیرا “تراشه های سرامیکی به راحتی خرد می شود.”

بنابراین مطمئناً، پس از آن مجبور شدم بفهمم که تفاوت بین سرامیک و چینی چیست و آیا واقعاً سرامیک در هنگام نصب روی یک طبقه احتمال تراش خوردگی بسیار بیشتری دارد.

منظورم این است که قرن هاست که مردم کاشی و سرامیک پرسلان سه بعدی را روی زمین می گذارند.

نحوه ساخت کاشی های سرامیکی و چینی سرامیک و چینی هر دو محصولی بر پایه خاک رس هستند که در کوره پخته می شوند.

با این حال، پرسلن از خاک رس متراکم‌تر ساخته می‌شود و نسبت به نمونه سرامیکی خود، طولانی‌تر و در دمای بالاتری پخته می‌شود.

این بدان معنی است که چینی در واقع دوام بیشتری دارد. همچنین نسبت به سرامیک در برابر آب مقاوم تر است زیرا متخلخل کمتری دارد.

در واقع استانداردهای ASTM بیان می کنند که میزان جذب آب ظروف چینی باید 0.5 درصد یا کمتر باشد.

همه اینها آن را به گزینه ای عالی برای کف حمام (خوب، هر) من یا فضای بیرونی مانند پاسیو تبدیل می کند.

آیا کاشی و سرامیک و چینی متفاوت به نظر می رسند؟ اگر در حال طراحی پروژه بازسازی خود هستید، این یک سوال مهم است.

چینی نرم‌تر از سرامیک است که از آنجایی که من به سمت زیبایی‌شناسی روستایی‌تر و پریشان می‌کشم، برایم جذابیت ندارد.

بسیاری از کاشی‌های چینی که در ابتدا دیدم برای سلیقه من بیش از حد “ساخت شده” به نظر می‌رسیدند. طرح ها به نظر من “مهر” به نظر می رسید.

با این حال، برای خوشحالی پیمانکارم، بالاخره تعدادی کاشی چینی پیدا کردم که با وجود اینکه هنوز در لمس صاف بودند، ظاهری مضطرب داشتند که دوست داشتم.

به عنوان یک صاحب خانه که علاقه مند به کاشی به عنوان گزینه ای برای پوشش کف است، مهم است که تفاوت بین کاشی چینی و سرامیک را بدانید.

بسیاری از ما از این اصطلاحات به جای یکدیگر استفاده می کنیم، با این حال فروشندگان ما یک دنیا تفاوت بین این دو بحث می کنند.

برای کمک به شما در تصمیم گیری اینکه کدام کاشی برای برنامه شما مناسب تر است، ما این لیست از تفاوت های چینی و سرامیک را گردآوری کرده ایم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.