خرما مضافتی بم صادراتی که بیشترین آمار قاچاق در ایران را متعلق به خود کرد

طرز تهیه:
1. تمام مواد خشک (خرما مضافتی بم صادراتی، دانه های آفتابگردان، ماکادمیا، دارچین گردو، پودر پروتئین، تخم کدو تنبل و نمک دریایی) را در یک غذاساز ترکیب کنید تا زمانی که پودری مانند قوام به دست آورید.
2. خرما، وانیل، آبلیمو را اضافه کنید و دوباره عمل کنید.
3. مقدار کمی بردارید و فشار دهید تا ترکیب شود، سپس به شکل یک کنده بغلتانید. وقتی با دست له می شود، مخلوط باید با هم ترکیب شود.
4. در نارگیل بغلتانید و تا زمانی که لازم باشد در یخچال نگهداری کنید.

خرما فواید زیادی برای زنان دارد، چه باردار باشید و چه نباشید. مصرف خرما می تواند برخی از بیماری های غیر ضروری را برای خانم ها برطرف کند و زیبایی آن ها را افزایش دهد.

1. خرما و مو
ریزش مو، آسیب مو، خشکی مو بیشتر در زنان شایع است. خرما حاوی آهن است که به تقویت گردش خون در پوست سر کمک می کند و در نتیجه باعث رشد موهای شما می شود.

همچنین ویتامین B5 موجود در خرما با تقویت فولیکول های مو در کاهش ریزش مو بسیار موثر است.
این دو ویتامین موجود در خرما برای داشتن موهایی سالم، قوی، صاف و براق بسیار ضروری هستند.

2. خرما و چربی شکم
خرما سرشار از فیبر است که مصرف آن به سرعت شما را سیر می کند. با انجام این کار از پرخوری که یکی از دلایل اصلی چربی شکم است جلوگیری می کند.

خرما شیرین کننده طبیعی و جایگزین خوبی برای شکر است. خرماها را با مخلوط کردن به شکل خمیر درآورید و سپس به همان نسبت شکر جایگزین کنید. حاوی تمام مواد مغذی ضروری قند است و کاملا طبیعی است.

تحقیقات نشان می دهد که مکمل 370 میلی گرم منیزیم می تواند فشار خون را کاهش دهد . با این حال، مصرف یکباره چنین دوز زیادی اغلب باعث اسهال می شود. خرما یک راه خوشمزه برای افزایش ملایمت مصرف منیزیم است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.