احتکار چای ماسالا با شیر به زودی!

مخلوط چای ماسالا زندگی شما را آسان می کند و از آن برای گرفتن همان طعم استفاده کنید. من شخصاً آن را به مقدار زیاد درست می‌کنم زیرا شوهرم یک چای خور بزرگ است.

او دوست دارد صبح ها با صبحانه یک فنجان چای ماسالا با شیر بخورد. بنابراین منطقی تر است که آن را یک بار درست کنید و به طور منظم از آن در صورت نیاز استفاده کنید.

دستور تهیه پودر چای ماسالا
علاوه بر این، قبل از پرش به دستور، نکات، پیشنهادات و تغییرات بیشتری در دستور العمل پودر چای ماسالا ارائه دهید . اولاً، بافت پودر ماسالا برای این دستور بسیار مهم است.

من شخصاً آن را به عنوان پودر درشت دوست دارم و از این رو ادویه های خشک را به پودر ریز تبدیل کردم. با این حال، برخی ترجیح می دهند که آن را به یک پودر خوب است.

مشکل پودر ریز این است که ممکن است با الک صاف نشود. ثانیا، من ترجیح می دهم مخلوط ماسالا را با پودر چای به آب در حال جوش اضافه کنم. این به آزاد شدن تمام طعم مخلوط کمک می کند.

با این حال، برخی ممکن است ترجیح دهند طعم ملایمی داشته باشند و می توانید پس از اضافه شدن شیر به آن اضافه کنید. در آخر، اگر احساس کردید که حرارت ادویه مخلوط را کاهش می دهید، می توانید مقدار فلفل را به ¾ یا ½ کاهش دهید.

خانه » دوره دستور پخت » نوشیدنی

چای ماسالا هندی (چای شیر تند)
31 مارس 2021. نوشته میتا آرورا . 42 نظر | این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. من به عنوان یک همکار آمازون از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.

پرش به دستور غذا
یک فنجان گرم از چای ماسالا هندی اصیل، تهیه شده با ادویه های معطر و زنجبیل، برای طراوت و شادابی صبح شما!

دو فنجان چای با نان تست در کنار
چای برای بسیاری از مردم هند مانند مذهب است. روز شروع نمی شود تا زمانی که یک فنجان گرم کاداک چای (چای قوی) بخورید. اگر بازدید کننده یا مهمانی دارید که به خانه شما می آید، اگر یک فنجان چای نخواهید تقریباً بی ادبانه تلقی می شود. همه مکالمات سرگرم کننده در اطراف چای احاطه شده اند!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.