لباس زنانه در دبی که روزانه 1000 تا آن هم فقط توسط یک نفر تولید می شود

مدل های لباس زنانه در دبی زمان پیروان. شلوار جین تنگ و دامن کوتاه وحشت تمام زنانی است که نمی توانند به پاهای باریک و بلند ببالند.

هراس و تن دادن به ناامیدی شما را به جایی نمی رساند. در عوض بیاموزید که چگونه لباسی را انتخاب کنید که به بهترین وجه مناسب بدن شما باشد، بنابراین آن نواقصی را که باعث می شود ساعت ها جلوی آینه بمانید، بپوشانید.

برای کمک به شما، مدل‌های شلواری را گردآوری کرده‌ایم که برای کسانی که ران‌ها و ساق‌های درشت دارند مناسب‌تر است.

پاهای ضخیم را مبدل کنید – توصیه لباس
یک لباس نرم روی پاها شکل را لاغر می کند
برای پنهان کردن این سانت های اضافی روی ران و ساق پا، ابتدا باید به برش، رنگ و طرح شلواری که می خواهید بخرید توجه کنید. اولین نکته این است که از ناحیه ای که شما را بسیار ناراحت می کند نگاه کنید و توجه را به سمت دکلته، شانه ها و صورت معطوف کنید.

سپس جزئیات کوچک زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند ظاهر خود را سفارشی کنید و در عین حال نسبت های نه چندان عالی بدن خود را متعادل کنید. حتی یک مدل موی مد روز یا یک آرایش زیبا می تواند به شما کمک کند و پاهای شما را در پس زمینه قرار دهد.

بررسیکفش های پاشنه دار شکل را صاف می کنند و پاها را بلندتر می کنند. به خصوص اگر شلوار گشاد می پوشید، آن را با تاپ بلند ست کنید. اگر عادت به پوشیدن کفش های پاشنه دار ندارید و می خواهید راحت باشید، مدلی با گوه بخرید.

چند نکته مد برای لاغر کردن پاها:

سینه، شانه ها و صورت را تقویت کنید. تاپ و پیراهن یقه V o
شانه های برهنه
آنها آن را برجسته می کنند
دکلته و نیم تنه
، برای بخشی از بدن که در مورد آن بیشتر احساس اطمینان می کنید ارزش قائل شوید. جواهرات پر زرق و برق همچنین می توانند به شما کمک کنند توجه را به جای دیگری جلب کنید.
حتی انتخاب رنگ هم می تواند به شما کمک کند. ممنوعیت مطلق شلوار و دامن با طرح های رنگارنگ و پر جنب و جوش، یا مواد براق. نور سبز برای رنگ های تیره و مدل های تک رنگ.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.