جاکلیدی خرگوش که از پوست خرگوش واقعی درست شده است

جنبه عملی تنها مزیت جاکلیدی خرگوش نیست. زیبایی شناسی نیز وجود دارد، زیرا می توانید خانه دار را به هر سبکی بسازید. آیا سالن ورودی دوستدار محیط زیست دارید؟

هیچ چیز بهتر از یک کلید از شاخه درخت نیست. تکنولوژی بالا ؟ یک جا کلیدی فلزی شیک با آن مطابقت دارد. پروونس ؟ برش با گل یا پرنده. کلاسیک؟ تابلوهای چوبی با فرم سخت.

جا کلیدی دیواری به راحتی در هر فضای داخلی قرار می گیرد
جا کلیدی دیواری به راحتی در هر فضای داخلی قرار می گیرد

در هر فروشگاه خانگی می توانید چیزی را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد. اما رویکرد دیگری وجود دارد: ساختن یک خانه دار با دستان خود.

مزایایی دارد:
اصالت . یک چیز دست ساز همیشه با یک چیز مشابه متفاوت است، اما در یک نوار نقاله تولید می شود. ویژگی های پردازش ذاتی در هر استاد، تصمیمات طراحی جالب – حتی زمانی که طبق دستورالعمل ها یک خانه دار می سازید، مطمئناً می دانید که هیچ کس مشابه آن را ندارد.


تنوع . در خانه، حتی بدون تجربه، می توانید بیش از ده ها خانه دار مختلف را انجام دهید. از یک اره چوبی، از یک جعبه، از یک سیم، از یک شاخه، حتی از یک چنگال – همیشه مواد وجود دارد، فقط به کمی صبر نیاز دارید تا آن را با دقت باز کنید.
هارمونی . خانه خریداری شده ممکن است کاملاً متناسب با راهرو شما باشد، اما ابتدا باید آن را پیدا کنید.

ساخته شده با دستان خود مناسب است، به عنوان خود شما – زیرا با اختراع یک طرح و دانستن اینکه چگونه مناسب است، روی آن کار خواهید کرد.
تجربه جالب . ساختن چیزی با دستان خود نه تنها مفید است – هنوز هم سرگرم کننده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.