دستگاه قهوه ساز صنعتی بیزرا که به راحتی هک می شود

دستگاهی برای مصارف خانگی با عملکرد میله ای که به لطف کنترل دما کارایی بالایی را ارائه می دهد و به لطف دو دیگ بخار مستقل، پایداری حرارتی در منبع آب را تضمین می کند.

مجهز به سیستم BPPC» (کنترل پروفایل فشار دم کردن)، این امکان را فراهم می کند که فشار آب وارد شده بر روی قهوه در زمان توزیع تغییر کند و با هر نوع ترکیبی، نتیجه مطلوبی در فنجان حاصل شود.

برنامه تنظیم دما ” Termo PID ” در دستگاه قهوه ساز صنعتی بیزرا به کاربر اجازه می دهد تا دمای دیگ را برای دم کردن کامل در 92 درجه سانتیگراد برنامه ریزی کند، که برای استخراج بهترین ویژگی ها از پودرهای قهوه بهینه در نظر گرفته می شود.

ظرافت، کارایی و فناوری تنها برخی از ویژگی های متمایز این دستگاه است که برای زینت بخشیدن به هر آشپزخانه ای و برای جلب رضایت بیشتر علاقه مندان به قهوه ایجاد شده است.

نوآوری مهم دیگر توسط restyling توسط @deepdesign Cellini و Botticelli، در میان معرف ترین محصولات نوآوری تکنولوژی La Pavoni در سال های اخیر، نشان داده شده است.

ماشین‌هایی با عملکرد حرفه‌ای و ابعاد جمع‌وجور برای کسانی که می‌خواهند از یک اسپرسوی خامه‌ای واقعی مانند اسپرسوی بار حتی در خانه لذت ببرند ایده‌آل هستند.

طیف جدیدی از محصولات جدید برای مصارف خانگی توسط Cilindro تکمیل شده است ، آسیاب قهوه La Pavoni جدید طراحی شده با خطوط نرم و ظریف با بدنه آلومینیومی کروم، زنگ تریتان 600 گرمی و صفحه نمایش LCD برای انتخاب برنامه های آسیاب.

مدل رده بالا هم برای عملکرد ارائه شده و هم از نظر مواد مورد استفاده، به شما امکان می دهد همیشه از قهوه تازه آسیاب شده لذت ببرید.

تنظیم میکرومتریک به شما امکان می دهد دانه های آسیاب را با دقت بسیار بالایی انتخاب کنید تا با هر نیاز توزیع سازگار شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.