عرقیات گیاهی ارومیه که شوره سر را از بین می برد

استخراج و پردازش در کارخانه پیشرفته ما در میلان تحت شرایط کنترل کیفیت سخت. اولاگن می گوید و سپس با پشتیبانی کامل برنامه به مشتریان عرضه می شود.

بزرگ‌ترین چالشی که سابینسا می‌بیند، محصولات نامرغوب به دلیل ترکیبات با کیفیت پایین یا دوزهای فرعی است.

مجید توضیح می دهد: «وفاداری مصرف کننده عرقیات گیاهی ارومیه زمانی به دست می آید که مردم نتایجی را که انتظار دارند تجربه کنند.

“محصولاتی که حاوی مواد کمتر از حد طبیعی هستند، یا حتی مواد با بهترین کیفیت را به اندازه کافی ندارند، این مزایا را به ارمغان نمی آورند.”

مجید می افزاید: «یک نگرانی خاص ما در مورد مواد تشکیل دهنده این است که کورکومین مصنوعی با برچسب مشتق شده طبیعی فروخته می شود.

مصرف این فرآورده نفتی به طور بالقوه خطرناک است و مصرف کنندگان اگر بدانند عرقیجات زردچوبه را آن طور که انتظار داشتند مصرف نمی کنند، خشمگین می شوند.

سیستم های تحویل
نظرات در مورد سیستم های بهینه برای تحویل عرقیجات های گیاهی متفاوت است و راه حل های مختلفی را در بر می گیرد.

دکتر Schnorr خاطرنشان می کند: “ما ترجیح می دهیم از عرقیجات های مایع در محصولات خود استفاده کنیم زیرا آنها طیف گسترده ای از کاربردها را ارائه می دهند و اغلب در مقایسه با عرقیجات های جامد می توانند بسیار بهتر توسط بدن انسان جذب شوند.”

Sabinsa انتظار دارد که فرمت نوشیدنی را که در کشورهای آسیایی بسیار محبوب است، در سایر نقاط جهان گسترش دهد. مجید خاطرنشان می‌کند: «هر چند در فرمول‌بندی چالش‌هایی وجود دارد.

به عنوان مثال، نوشیدنی‌های کورکومین در کشورهای آسیایی در همه جا وجود دارد، اما مصرف‌کنندگان غربی به دلیل رسوبات آن را از بین می‌برند.

تبدیل مواد خام به مواد گیاهی با ارزش بالا همراه با بسته های ID. و ارائه راه‌حل‌های طبیعی نوآورانه و مبتنی بر علم برای تقویت تغذیه و سلامت مصرف‌کنندگان.»

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.