مایع ظرفشویی عبیدی که برای افراد سرطانی انحصاری درست می شود

مواد شوینده ظرفشویی ممکن است یکی از مواد اصلی سینک ظرفشویی باشد، اما قدرت پاک کنندگی آن در تمام خانه فوق العاده مفید است.

از آنجایی که مایع ظرفشویی عبیدی ملایم است، اغلب یک انتخاب عالی نسبت به مواد شیمیایی شدیدتر است (به علاوه، شرط می‌بندیم که انباری همیشه آماده از مواد زیر سینک خود دارید). دفعه بعد که خانه خود را یک بار به خانه می دهید، این روش های جدید را برای استفاده از مایع سودا در نظر بگیرید.

1. لکه های چرب روی لباس را پاک کنید. آیا سس سالاد روی پیراهن شما وجود دارد؟ کمی مایع ظرفشویی را به لکه بمالید و با آب بشویید (این روش برای از بین بردن حلقه های اطراف یقه نیز عالی عمل می کند).

این صابون برای لکه گیری بیشتر پارچه ها به اندازه کافی ملایم است – حتی پشم و ابریشم قابل شستشو که ممکن است توسط شوینده های لباسشویی که دارای آنزیم های ضد لک هستند آسیب ببینند.

2. کف آشپزخانه و حمام خود را تمیز کنید. برای تبدیل یک سطل آب گرم به یک شوینده مفید کف، کافی است دو قاشق غذاخوری مایع ظرف را اضافه کنید. محلول را روی کفپوش های وینیل یا کاشی استفاده کنید، اما از چوب های سخت خودداری کنید (آب می تواند تخته ها را منحرف کند).

3. مبلمان پاسیو را تمیز کنید. مقداری مایع ظرفشویی را به یک کاسه آب گرم اضافه کنید و از آن برای پاک کردن میز و صندلی در فضای باز استفاده کنید. سپس، با شلنگ باغچه تمیز کنید.

4. جواهرات خود را براق کنید. کمی صابون ظرف مخلوط شده با سلتزر یک راه سریع برای تمیز کردن بابل های شما است – حباب ها به شل شدن کثیفی کمک می کنند و به صابون کمک می کنند تا به گوشه ها و شکاف های کوچک نفوذ کند.

سلتزر و صابون را در یک کاسه ترکیب کنید، جواهرات را به مدت پنج دقیقه خیس کنید و سپس آن را در کف بمالید.

از یک مسواک نرم برای پاک کردن هرگونه آلودگی سرسخت استفاده کنید. مطالب مرتبط: جواهرات خود را مانند جدید بدرخشید » 5. برس ها و شانه های مو را تمیز کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.