لوله و اتصالات داراکار و داستان زندگی لاکچری سهامداران آن

در صورت لزوم، از وسایل کمکی مکانیکی استفاده کنید.

بلند کردن بارهای سنگین و معلق مانند خطوط لوله و اتصالات داراکار برای جلوگیری از آسیب کمر.

قبل از انجام هر فعالیتی، یک تحلیل خطر شغلی (JHA) تهیه کنید.

این سند همه کارمندان را از خطرات ناشی از انجام یک کار خاص آگاه می کند تا آنها را قادر سازد همیشه ایمن بمانند. OSHA چندین استاندارد ایمنی برای روش‌های صحیح بلند کردن دستی و ماشینی دارد.

روشهای آزمایش فشار صحیح را حفظ کنید
یک اقدام احتیاطی ضروری برای کار بر روی خطوط لوله این است که خطوط لوله را فراتر از حداکثر فشار عملیاتی (MOP) آنها برای مدت طولانی کار نکنید.

انجام آزمایش فشار خط لوله بالاتر از درجه فشار خط لوله می تواند یکپارچگی آن را به خطر بیندازد. همیشه از روش های تست کتبی مشخص شده توسط سازندگان پیروی کنید تا در محدوده ایمن بمانید.

برای خدمات قابل اعتماد خط لوله به NiGen اعتماد کنید
برای خدمات تعمیر و نگهداری خطوط لوله مانند تست پنوماتیک، پاکسازی، تشخیص نشت و تمیز کردن شیمیایی با تیم متخصصان NiGen تماس بگیرید.

علاوه بر این، ما ژنراتورهای نیتروژن در محل را برای عرضه نیتروژن با خلوص بالا به صورت درخواستی و مقرون به صرفه برای صنعت نفت و گاز ارائه می دهیم.

لوله کشی مهم ترین محصولی است که هنگام ساخت خانه خود نصب می کنید. یک نشتی می تواند خسارت و ضرر زیادی را برای صاحب خانه ایجاد کند.

یک تصمیم اشتباه می تواند شما را برای تمام عمر دچار سردرد کند. در اینجا چند نکته وجود دارد که از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری می کند.

1. فقط از یک خرده فروش مجاز خرید کنید:

همیشه اعتبار خرده فروش خود را بررسی کنید. خرده فروش باید توسط شرکت مجاز باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.