گیاهانی که به کمک کنسرو ذرت شیرین پرورش داده شدند

ذرت غذایی است که به راحتی در بسیاری از غذاها، از کاسرول مکزیکی گرفته تا پاستا، سوپ و خورش ها گنجانده می شود، سبزیجات نشاسته ای ممکن است به دلیل محتوای قند و کربوهیدرات، رپ بدی را دریافت کنند.

اما فواید آن برای سلامتی فراوان است، کنسرو ذرت شیرین به دلایل زیادی یک ماده فوق العاده برای ذخیره سازی است، اما باید به چند نکته نیز توجه داشته باشید.

بیشتر اقلام کنسرو شده برای سالها در انبار نگهداری می شوند، وزارت کشاورزی ایالات متحده می گوید که اگر قوطی غذا حاوی زنگ زدگی، فرورفتگی یا تورم نباشد، محتویات آن برای سال ها قابل خوردن می ماند.

دمای بیش از 100 درجه فارنهایت می تواند به غذاهای کنسرو شده آسیب برساند و باعث فساد شود (از طریق دانشگاه مینه سوتا اکستنشن).

غذاهای کنسرو شده باید در جای خشک و خنک نگهداری شوند و درب آن ها باید با خلاء بسته شود، هنگام نگهداری ایمن غذاهای کنسرو شده، عوامل زیادی نقش دارند، اما تا زمانی که حواس تان باشد، می توانند برای مدت طولانی دوام بیاورند.

کنسرو ذرت

ذرت کنسرو شده ممکن است اولین چیزی نباشد که وقتی به کالاهای قابل نگهداری فکر می کنید، آن را ذخیره کنید، اما باید، این ناگت‌های زرد یک غذای جانبی یا ماده‌ای عالی در دستور العمل‌های مختلف است.

ذرت شیرین همچنین دارای تقریباً تمام ویتامین های B است که به حمایت از سد خونی مغزی و سوخت رسانی به قلب، سلول ها و ماهیچه ها کمک می کند (از طریق Livestrong).

همچنین سرشار از ویتامین C، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و بتا کاروتن است، به گفته Healthfully، ذرت کنسرو شده سرشار از پروتئین، ویتامین C و فیبر است که از دستگاه گوارش سالم حمایت می کند.

ذرت کنسرو شده در قفسه پایدار است، به این معنی که وقتی مهر و موم شود، برای مدت زمان زیادی قابل خوردن است، Ovenvia می گوید که ذرت کنسرو شده برای سه تا پنج سال خوب می ماند و Still Tasty نیز با آن موافق است، این سایت می گوید زمانی که ذرت به طور مناسب ذخیره شود، معمولاً از مرز سه تا پنج سال گذشته است.