کاشی سرامیک در شیراز که آینه ای است و می توانید خود را در آن ببینید

بهترین استفاده برای آن چیست؟
باید گفت کاشی سرامیک در شیراز چینی یک انتخاب محبوب برای کف حمام است زیرا چقرمگی و تخلخل کم نسبت به کاشی و سرامیک مقاومت بیشتری در برابر لکه و آب دارد.

از آنجایی که پرسلن بسیار بادوام تر از سرامیک های غیر چینی است، برای سطوحی که ترافیک زیادی دارند، مانند کف آشپزخانه و میز، انتخاب خوبی است.

نش می‌گوید: چینی یک ماده بسیار بادوام ساخته شده توسط انسان است که می‌تواند در فضاهای پرتردد یا در حمام‌های کودکان استفاده شود. “در طول زمان مانند یک سنگ طبیعی حکاکی یا لکه نمی شود.”

پرسلن برای گرمای تابشی در کف مناسب است تا پاها را در صبح‌های خنک نگه دارد. پرسلن همچنین تطبیق پذیری طراحی بی نظیری را ارائه می دهد. کاشی ها می توانند انواع سنگ های طبیعی مانند گرانیت و سنگ آهک را تقلید کنند.

طرح‌های جدیدتر از مکان‌های عجیب و غریب و باند فرودگاه‌های مد الهام می‌گیرند، با سطوحی که تداعی‌کننده چرم، پارچه یا حتی طرح‌های حیوانی است.

کاشی چینی به دلیل دوام خود، سال ها دوام می آورد و در برابر ترافیک سنگین پا مقاومت می کند. تخلخل کم آن را در برابر پاشیدن آب، لک شدن، باکتری ها و بو مقاوم می کند.

تمیز کردن آن آسان است، یک یا دو بار در هفته به یک جارو یا جاروبرقی ساده نیاز دارد و هر ماه یکبار یا بیشتر با پاک کننده های چینی تمیز می شود.

شما باید از مواد ساینده مانند پشم فولادی و پدهای تمیز کننده اجتناب کنید و از پاک کننده های حاوی سفید کننده یا آمونیاک استفاده نکنید. چینی بدون لعاب نیاز به تمیز کردن مکرر دارد.

معایب کاشی چینی
با قیمت 3 تا 10 دلار در هر فوت مربع، پرسلن گرانتر از سرامیک است اما مقرون به صرفه تر از سنگ طبیعی است. در حالی که دوام آن می تواند مفید باشد، همچنین می تواند نصب کاشی را دشوارتر کند. برش کاشی بسیار سخت است و به ابزارهای تخصصی نیاز دارد.