نمک طبیعی که در گذشته حکم طلا را داشته است

برای افرادی که در خارج از منزل کار می کنند و به خصوص کسانی که به طور منظم ورزش می کنند، بازیابی کمبود نمک و آب که از طریق تعریق رخ می دهد بسیار مهم است.

زمانی که بدن کم آب می شود و بیماری هایی مانند وبا و اسهال سیستم را ضعیف می کنند، پزشکان توصیه می کنند.

برای جبران مایعات از دست رفته از ترکیبی از آب، شکر و نمک طبیعی استفاده کنید. این محلول به اندازه محلول آبرسانی خوراکی (ORS) موثر است.

آسیاب پر از نمک
نمک مهر، سالاد شما را ترد و خوشمزه تر می کند.

سلامت قلب و عروق را بهبود می بخشد
ثابت شده است که نمک رژیمی فشار خون بدن را تعیین می کند و بر سلامت قلب و عروق که در درجه اول مربوط به سکته مغزی و حملات قلبی است، تأثیر می گذارد.

فشار خون بالا یا فشار خون بالا یکی از دلایل اصلی چنین حوادثی است. مصرف ناکافی کلسیم، منیزیم و سدیم می تواند باعث مشکلات سلامتی شود. کنترل شدت مصرف نمک اغلب بر فشار خون تأثیر می گذارد.

فشار خون پایین (ضریب زیر 90/60) را می توان با مصرف بیشتر نمک و مایعات آبرسان کنترل کرد. این به افزایش حجم خون در شریان ها و در نتیجه افزایش فشار خون کمک می کند.

دیابت را مدیریت می کند
سطوح سالم انسولین برای حفظ تناسب اندام مورد نیاز است. رژیم های غذایی با سطوح کم نمک می توانند حساسیت بدن نسبت به انسولین را تضعیف کنند.

این امر توانایی بدن برای متابولیسم گلوکز را کاهش می‌دهد و سطوح ضعیفی از انرژی برای کبد، ماهیچه‌ها و سیستم عصبی فراهم می‌کند که احتمالاً منجر به دیابت نوع 2 می‌شود .

محلول سالین IV داخل وریدی
به بیمارانی که از بیماری هایی مانند نارسایی قلبی یا اسهال حاد رنج می برند، دارو به صورت داخل وریدی تجویز می شود.

هنگامی که امکان مصرف خوراکی چیزی وجود ندارد، محلول سالین IV در بیمارستان ها تجویز می شود تا سطح هیدراتاسیون بهینه سلول های بدن را بازگرداند.