نان جو رژیمی خشک که در کارگاه آجرسازی به کار می رود

آیا نان جو برای شما بهتر است؟
جو سبوس دار حداقل فرآوری شده است. چربی و کالری کمی دارد، فیبر بالایی دارد، حاوی آنتی اکسیدان است و فواید سلامتی مختلفی دارد.

بنابراین دوستداران نان، نان جو رژیمی خشک می تواند جایگزین سالم تری برای نان های فرآوری شده با آرد تصفیه شده باشد و ممکن است راه مغذی تری برای حفظ نان ​​در رژیم غذایی شما باشد.

تفاوت جو و گندم چیست؟
گندم بدون لایه بیرونی سبوس که حاوی بیشتر فیبر است آسیاب می شود، در حالی که جو به صورت غلات کامل یا به شکل مروارید مصرف می شود. هر دو غلات حاوی مقدار مشابهی گلوتن هستند، بنابراین برای افراد مبتلا به آلرژی به گلوتن یا بیماری سلیاک مناسب نیستند.

چه مقدار گلوتن در جو در مقابل گندم وجود دارد؟
جو حاوی گلوتن است. این حاوی حدود 5 تا 8 درصد گلوتن است، بنابراین افراد مبتلا به بیماری سلیاک یا حساسیت به گلوتن غیر سلیاک نباید آن را مصرف کنند. گلوتن در بسیاری از غلات کامل از جمله گندم و چاودار یافت می شود.

کدام نان برای کاهش وزن بهتر است؟
7 بهترین نان برای کاهش وزن

حزقیال دوست داشتن همه این لایه ها توسط @eatlively.
نان 100% گندم کامل. همچنین به عنوان آرد کامل شناخته می شود، برخلاف نان سفید، از آرد تصفیه نشده تری تهیه می شود، فیبر بیشتری دارد و ویتامین ها و مواد معدنی بیشتری دارد.
نان های سبوس دار.
نان جو دوسر.
نان کوهی.
نان چاودار.
نان کتان.

جو غلات غنی از فیبر یک مکمل سالم برای یک رژیم غذایی سالم است. ارزش غذایی جو بسیار زیاد است.

این دانه با قدمت چند صد ساله حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر مهمی است. از نظر چربی باریک است و مانند سایر محصولات گیاهی فاقد کلسترول است. در اینجا یک نگاه دقیق تر است.