لوبیا سبز امروز اصفهان که کشاورزان زیادی را پولدار کرد

اولین قدم برای کمک به کاهش وزن سگ، افزایش میزان ورزش روزانه آنهاست

با این حال، اگر سگ شما پس از انجام این کار وزن کم نکرده است، باید قبل از شروع هر گونه رژیم غذایی برای سگ خود، یک معاینه دامپزشک را برای رد مشکلات جدی سلامتی – مانند کم کاری تیروئید یا بیماری کوشینگ – تعیین کنید.

دامپزشکان مدت‌هاست که لوبیا سبز امروز اصفهان را به عنوان مکمل غذایی برای کاهش وزن توصیه می‌کنند. والدین سگ سالهاست که از “رژیم غذایی لوبیا سبز” استفاده می کنند.

برخی به آن سوگند یاد می کنند، در حالی که برخی دیگر می گویند سگ هایشان به سرعت وزن خود را به دست آوردند.

فرض این رژیم غذایی این است که فیبر و محتوای بالای آب لوبیا سبز سگ ها را برای مدت طولانی تری سیر نگه می دارد بدون اینکه کالری زیادی به اندازه غذای سگ داشته باشد.

برای اینکه سگ خود را در رژیم غذایی لوبیا سبز قرار دهید، با جایگزین کردن 10 درصد غذای سگ او با لوبیا سبز شروع کنید. بعد از دو یا سه روز، نسبت لوبیا سبز را به 20 درصد برسانید.

پس از چند روز دیگر، نسبت را دوباره به 50 درصد افزایش دهید. به سگ خود رژیم غذایی حاوی نصف لوبیا سبز و نیمی غذای سگ را تا زمانی که به وزن دلخواه خود برسند، ادامه دهید .

پس از کاهش وزن، می‌توانید نسبت غذای سگ را در وعده‌های غذایی آنها به سطوح قبل از رژیم در یک جدول زمانی مشابه افزایش دهید.

چند روز به سگ خود 20% لوبیا سبز بدهید، سپس 10% لوبیا سبز را برای چند روز دیگر تغذیه کنید و سپس دوباره شروع به تغذیه 100% غذای سگ خود کنید – البته برای وزن ایده آل سگ شما کالیبره شده است.

آماده کردن لوبیا سبز برای سگ شما
لوبیا سبز زمانی که به صورت خام سرو شود برای سگ عزیز شما مغذی است. شما همچنین می توانید آنها را به صورت منجمد (مورد علاقه سگ من)، آب پز، کبابی یا بخارپز سرو کنید، اما توجه داشته باشید که فرآیند پخت و پز بسیاری از مواد مغذی را از بین می برد.