فر صنعتی پیتزا که برای خشک شدن سیمان هم از آن استفاده می شود

با این وجود، شما باید مراقب رعایت استانداردهای ایمنی و همچنین مشخصات پیشگیرانه باشید. نکاتی که باید قبل از خرید اجاق گاز سوز برای کاربرد تجاری در نظر بگیرید به همان اندازه که اجاق‌های سوزاننده صنعتی موفق و مفید هستند، هنگام تصمیم‌گیری برای استفاده یا خرید آن باید چند فاکتور را تحلیل کرد.

قیمت چه یک فر صنعتی پیتزا از برق یا گاز استفاده کند، برای کار کردن به انرژی نیاز دارد. کوره های برقی به سرعت گرم می شوند و آلودگی ایجاد نمی کنند.

قیمت اولیه آنها به میزان قابل توجهی کمتر است، اما به دلیل استفاده از برق، کارکرد آنها پرهزینه است. ساخت کوره های صنعتی گازی هزینه بیشتری دارد و هزینه اولیه بالایی نیز دارد. با این حال، کارکرد آنها بسیار کم‌هزینه است زیرا هزینه بنزین کمتر از هزینه انرژی است.

برخلاف اجاق‌های برقی، صنعتی، اجاق‌های گازی، کلاس A به دلیل شلیک مستقیم یا غیرمستقیم نیاز به تسکین ترکیدگی دارد.

یک عنصر اضافی برای کوره های گازی در دسترس بودن است. اکثر جاها برق دارند اما پشتیبانی از بنزین ندارند. اگر قصد خرید یک اجاق گاز سوز برقی را دارید، به یاد داشته باشید، هر مرکز تست باید جریان/آمپر کافی برای اجرای آزمایش ها داشته باشد.

بنابراین، منبع انرژی قبلی شما ممکن است کافی نباشد. بنابراین، به روز رسانی منبع انرژی ممکن است یک هزینه اضافی باشد. نگهداری سازندگان اجاق‌های سوزاننده صنعتی فهرستی از کارهای مراقبت روزانه توصیه شده دارند که عملکرد صحیح را تضمین می‌کند.

اطمینان حاصل کنید که برای مراقبت منظم از دستگاه خود، مقداری تجهیزات همراه فر تهیه کنید. مسائل ایمنی NFPA تیم های بازبینی دارد که می توانند مرتباً کوره ها را از نظر مشکلات نگهداری ارزیابی کنند.

دماهای در حال اجرا می توانند 260 درجه سانتیگراد (500 درجه فارنهایت) را بررسی کنند و از هر دو تنظیم دمایی تک و چندگانه استفاده کنند.

کوره‌های سوخته را می‌توان در کاربردهای مختلفی مانند پیش‌فرض با اتلاف زیاد، استعداد معکوس در دمای بالا، سوختن زنده و ثابت ریزپردازنده‌ها و سایر ابزارهای نیمه‌رسانا مورد استفاده قرار داد. نوع و همچنین خلاصه یک اجاق گاز سوز تجاری بستگی به نحوه استفاده از آن دارد.

کوره های تصفیه یک واکنش شیمیایی بین سطوح پودری و همچنین فلزی ایجاد می کنند. اجاق های خشک کن رطوبت مواد اولیه را از بین می برد.