عمر ساعت چرم الگانس با این 2 راهکار فوق العاده افزایش دهید

از نظر ظاهری، یک ساعت چرم الگانس طراحی زیبا با ویژگی های معتبر بسیار هماهنگ با بافت چرمی قاب به نظر می رسد، به عنوان مثال، تصور مواد دیگری برای دستبند در ساعت مکانیکی زنانه ظریف Cartier مدل WE900651 با الماس سفید و یاقوت کبود دشوار است.

این مدل مجهز به بند چرم تمساح و مجهز به درج طلای نجیب می باشد، در مجموعه ای از شرکت سوئیسی Chronoswiss یک کرونوگراف طلایی تماشایی CH 7522 S برای یک مرد مجلل وجود دارد.

به نظر می رسد که می توان موضوع فلز نجیب را در دستبند ادامه داد اما اگر منصف باشیم، این چرم مشکی است که به آرامی و با ظرافت زرق و برق طلا را بر روی مکانیزم اسکلت و بدنه مدل برجسته می کند.

یک دستبند طلا در این مورد یک افراط غیر ضروری خواهد بود همچنین بسیار گران است، قاب چرم اصل در هر یک از سبک ها طراحی را نرم می کند.

به هر حال، درخشش فلزی فولاد یا تیرگی کسل کننده لاستیک نمی تواند جلوه ای گرم مانند چرم ایجاد کند، به همین دلیل است که توانایی سازنده در استفاده از این یا آن ماده برای دستبند به موقع و در مدل مناسب بسیار قدردانی می شود.

از این گذشته، اگر با بافت میلانی ، براق پلاستیکی یا نرمی چرم تکمیل شود ، همان مورد کاملاً متفاوت به نظر می رسد، همچنین شایان ذکر است که چنین محصولی به عنوان ساعت اکو به هیچ وجه استیل یا لاستیک را نمی پذیرد.

به عنوان مثال، تمام مدل های WeWood مجهز به دستبندهای چوبی، پارچه ای یا چرمی هستند، چون طبیعی هستند، همانطور که می گویند، هر چیزی زمان و مکان خود را دارد.

بند چرمی: نکات مراقبتی بند ساعت را با آب گرم، صابون مایع رقیق شده و یک قطره الکل پاک کنید، سپس با آب تمیز بشویید و بگذارید به طور طبیعی خشک شود.

یک دستبند سبک را می توان با مخلوط شیر و سفیده تخم مرغ پاک کرد، بعد از تمیز کردن حتما آبکشی کنید، کثیفی های سرسخت را می توان با مخلوط غلیظی از جوش شیرین و آب پاک کرد.