صابون بادام فیروز که جان بسیاری از افراد را از بیماری نجات داد

به هیچ وجه به شما آسیبی نمی رساند و همه ما باید آن را بپذیریم. هر فردی باید مراقب سلامتی خود باشد.

اگر شما سالم هستید، خانواده شما نیز در امان خواهند بود و اگر خانواده شما در امان باشند، منطقه شما و به همین ترتیب می توانید کل کشور را امن نگه دارید.

در حین غذا خوردن یا تهیه غذا، حتما دست های خود را به خوبی با صابون بادام فیروز بشویید. این باعث می شود که غذا ایمن و همچنین مغذی بماند.

می گویند اقیانوس از قطره قطره ساخته می شود و با تلاش اندک می توانیم خود را از بسیاری از بیماری ها نجات دهیم.

در خود مدرسه درس نظافت به بچه ها آموزش داده می شود. اما وقتی بزرگ می‌شویم، این عادت‌ها را دنبال نمی‌کنیم، که عادت خوبی نیست. پاکیزگی عادتی است که افراد در هر سنی باید آن را بپذیرند، حتی اگر فقط شستن ایمن دست ها باشد. شستن دست ها عادت خوبی است و همچنین از شما در برابر بسیاری از بیماری های خطرناک محافظت می کند.


چه زمانی شستشوی دست ضروری است

اگر شستن دست خوب است، به این معنا نیست که همیشه دستان خود را بشویید. برخی فعالیت ها وجود دارد که پس از آن شستن دست ها ضروری است، مانند:

پس از استفاده از توالت، دست ها باید شسته شوند. زیرا انواع مختلفی از باکتری ها و ویروس ها وجود دارند که می توانند شما را بیمار کنند. به همین دلیل است که همیشه دست ها را بعد از استفاده از توالت بشویید.
قبل از غذا دادن به کودکان خردسال یا تعویض لباس آنها باید دست های خود را کاملاً بشویید. بچه ها بسیار ظریف هستند و خیلی راحت بیمار می شوند.
حتی بعد از آمدن از بیرون هم باید بعد از آمدن به خانه دست‌هایمان را با صابون بشوییم، زیرا وقتی بیرون هستیم نمی‌دانیم دست‌هایمان کجا می‌رود و به همین دلیل می‌توانیم بسیاری از عفونت‌ها را به خانه بیاوریم. به همین دلیل است که شستن دست و پا بعد از آمدن از بیرون رسم ما بوده است.