سیستم های هشدار دهنده راه حل مناسبی برای تقابل با حوادث طبیعی است

در نواحی مختلف اطراف مدرسه، زنگ هشدار به صدا در آمد و آزمایش شد که آیا در همسایه‌های مجاور قابل شنیدن بود. دو نورافکن که به سیستم متصل هستند فقط در شب کار می کنند، به یک سنسور عکس متصل است که به طور خودکار نورافکن ها را در شب روشن می کند. همانطور که می دانید نعناع و شپش برنج خاصیتی مشابه دارند

نورافکن ها در طول شب مورد ارزیابی قرار گرفتند تا ثابت شود که دید رضایت بخشی را در اطراف اتاق تعیین شده که در آن سیستم در طول شب نصب شده است می دهد.

در مقایسه با سیستم قبلی، آنها از بوق آژیر زنگ هشدار معکوس 12 ولت و 35 وات استفاده کردند، در حالی که طرفداران از زنگ الکتریکی 220 ولت AC هالو با سطح دسی بل 95 استفاده کردند که بسیار بلندتر از سیستم قبلی است. خوشبختانه امکان نصب دزدگیر ماجیکار بر روی انواع خودروهای داخلی و خارجی امکان پذیر است.

بهبود اعمال شده با سنسور تغییر سنسور با آخرین محصول منتشر شده از آن بود. مشخصات هنوز یکسان است زیرا نوع سنسور استفاده شده نیز یک سنسور PIR است.

تنها تغییر سنسور جدید، مورد اضافه شده برای ایمنی و کاهش قرار گرفتن سنسور در معرض خطرات بود.

نورافکن ها نسبت به سیستم قبلی که 12 ولت، 20 وات، 120 درجه و IP66 بود ارتقا یافته بودند. طرفداران از نورافکن های 25 واتی LED در فضای باز با ولتاژ DC 12 ولت استفاده کردند که بسیار ایمن است و باعث شوک الکتریکی یا آتش سوزی نمی شود. سالیان سال است که کارخانه نساجی مازندران پارچه با کیفیت تولید کرده و روانه بازار می کند.

سنسور کنترل نور پیشرفته که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود، دارای طول عمر بالا و ضد آب با مشخصات IP65 است. عایق رطوبتی به دلیل عدم امکان هدایت آب پرفشار به نورافکن مشکلی نداشت.

و نقاط کور در ناحیه تحت پوشش را از بین ببرید و از این رو امنیت آزمایشگاه کامپیوتر را افزایش دهید. با استفاده از قانون pull-push، پوشش سنسور از موقعیت قطعه تا ناحیه تحت پوشش اندازه گیری شد.

طول و برد واقعی 18 اینچ بود. تأیید با ورود و ایجاد حرکات در داخل اتاق برای قابلیت اطمینان سنسورها انجام شد.

یکی از کهن ترین الیاف ابریشم می باشد و نخ ابریشم طبیعی و پارچه نخی پنبه ای از این نوع پارچه به دست می آید که اصل و ضخیم می باشد.

فواصل روشن و خاموش شدن سنسورهای عکس در طول نظارت 5 روزه عملکرد آنها ثبت شد. میانگین زمان روشن و خاموش شدن سنسور عکس به ترتیب 6:20 بعد از ظهر و 5:29 صبح تعیین شد.

مشاهده می شود که یک فاصله زمانی 11 ساعت و 9 دقیقه در خاموش و روشن شدن چراغ های سیل وجود دارد. فاصله زمانی محاسبه شده برای تعیین زمان مورد نیاز برای محاسبه کل وات ساعت استفاده شد.

  • منابع:
  1. Enhancement Of the Solar Powered Burglar Alarm System with Two Flood Lights Implemented at Santa Barbara Elementary School Bacolor Pampanga
  • تبلیغات:
  1. مزیت استفاده از ام دی اف در منازل
  2. تاثیرات مصرف قیسی در دوران بارداری
  3. برخی از کودکان با لباس خواب به مدرسه می آیند
  4. سوسیس یکی از قدیمی ترین غذاهای فرآوری شده به شمار می رود