سیب قرمز در عراق وجود دارد که کوچک ترین گونه سیب به اندازه یک حبه انگور است

میوه چیدن روش دستی چیدن میوه ها رایج ترین است و با دست گرفتن سیب و چرخاندن آن به چپ و راست و سپس پایین کشیدن آن انجام می شود و به این ترتیب روش به دست آوردن سیبی است که از هر گونه آسیبی سالم باشد.

با گردنی که آن را تحمل می کند و دانه ها را در بسته های پلاستیکی یا چوبی قرار می دهند تا بعد حمل شوند و سپس دانه بندی و طبقه بندی می شوند و میوه های آلوده یا معیوب یا به صورت دستی مانند مزارع کوچک یا با استفاده از دس

محیط زیست و ارزش اقتصادی این میوه از گونه ای به رقم دیگر متفاوت است.

میوه سیب قرمز در عراق دارای رنگ های قرمز، زرد و سبز و همچنین از نظر اندازه، شکل و درجه اسیدیته متفاوت است.

میوه سیب یکی از میوه هایی است که تخمدان آن در طول رشد میوه بالغ، گوشتی و خوراکی می شود، میوه ای سرشار از ویتامین هایی مانند ویتامین A و ویتامین C و همچنین حاوی کربوهیدرات است.

و منبع بسیار خوبی از فیبر است و سیب در بسیاری از موارد استفاده می شود زیرا در تهیه شیرینی استفاده می شود و در بسیاری از مناطق اروپا پخته می شود و علاوه بر امکان تهیه آن به صورت سرخ شده با سوسیس یا گوشت سرو می شود.

به عنوان آب میوه، و این میوه بیش از 2000 سال است که شناخته شده است، حتی صدها گونه از آنها برای اروپاییان که قبل از مهاجرت به آمریکا آنها را صادر می کردند، معروف و شناخته شده بودند و از جمله مشهورترین چهره های محلی که سیب کاشت، جان چپمن بود.

او درختان سیب را در مناطق وسیعی در ایالت های اوهایو و ایندیانا کاشت. [1] نحوه پرورش سیب مراحل زیر برای پرورش سیب آمده است.