سیب درختی در شیراز یک غذا که مخصوص فقرا به شمار می رود

آیا به این سؤال علاقه مندید که چگونه آبمیوه های تازه فشرده شده را به درستی بنوشیم؟ سعی نکنید آنها را در طول صبحانه یا بلافاصله بعد از آن مصرف کنید.

تازه کنسانتره ای از مواد فعال است، سیب درختی در شیراز شروع به تخمیر می کند و با غذا واکنش نشان می دهد. در نتیجه، فرد دچار نفخ، سوزش سر دل و بسیاری از علائم جانبی نفخ می شود. علاوه بر این از خود می پرسد من چه خورده ام؟ یک پاسخ ساده برای این سوال وجود دارد: تازه باید به موقع مصرف شود.

با افزایش اسیدیته، این نوشیدنی ها را باید یک ساعت بعد از صبحانه یا ناهار و با اسیدیته کم، یک ساعت قبل از غذا مصرف کنید.

برخی قوانین
آیا هیچ کس به شما یاد نداده است که چگونه در صبح آب میوه تازه بنوشید؟ بیایید سعی کنیم این موضوع را درک کنیم. همه چیز و میوه ها را باید با معده خالی مصرف کرد. از این گذشته ، میوه ها در روده کوچک هضم می شوند. اگر غذای زیادی در معده وجود داشته باشد، پس از رسیدن به آن، میوه ها به دام می افتند و شروع به تخمیر می کنند.

همه نمی توانند روز را با یک لیوان آب مرکبات شروع کنند. هر یک از ما بیماری های خاص خود را داریم – مصرف یک صبح از این نوشیدنی مفید خواهد بود و دیگری – عوارض! به عنوان مثال، افرادی که از گاستریت یا زخم معده رنج می برند نباید آب مرکبات را با معده خالی بنوشند. این قانون برای کسانی که درد در کیسه صفرا یا پانکراس دارند نیز صدق می کند.

یکی از نوشیدنی های شیرین آب آناناس است. به همین دلیل کاهش وزن با آن غیرممکن است. پروتئین ها را تجزیه می کند نه چربی ها. با این حال، حاوی مقدار زیادی آمینو اسید است که هضم انسان را بهبود می بخشد.