سرکه سیب محلی که وجود آن در انبار باعث انفجار شد

بیایید سعی کنیم این نوشیدنی جدید را در رژیم غذایی بگنجانیم. برای پر کردن انرژی در هر کجا که هستیم، بیایید به MelaMadre Shots، قالب جیبی MelaMadre تکیه کنیم تا همیشه همراه خود داشته باشید و در صورت لزوم در یک لیوان آب رقیق شوید.

سرکه سیب، 15 کاربرد که انتظارش را ندارید
از کپک گرفته تا بوی بد، از طریق تقویت مو و تسکین طبیعی سرفه: سرکه سیب محلی محصولی ارزشمند است که می تواند به طرق مختلف به شما کمک کند.

در واقع، اثرات آن در خانه واقعاً بی پایان است: در اینجا 15 کاربرد سرکه سیب که نمی دانستید وجود دارد، آورده شده است.

سرکه سیب یک محصول بسیار رایج است که ما به راحتی می توانیم آن را در سوپرمارکت هایمان پیدا کنیم، سرشار از خواص و فوق العاده همه کاره است.

علاوه بر اینکه یک چاشنی عالی برای دستور العمل های شما است، سرکه سیب یک متحد ارزشمند برای تمیز کردن خانه شما به روشی زیست محیطی و طبیعی است.

از ماشین لباسشویی گرفته تا ظروف نقره. علاوه بر این، گویی این کافی نیست، همچنین یک محصول عالی برای مراقبت از پوست و مو است.

پوست صورت زودتر از بقیه بدن پیر می شود و این بستگی به قرار گرفتن بیشتر آن در برابر اشعه ماوراء بنفش، گرد و غبار جوی که عوامل بیماری زا در آن زندگی می کنند، دود، سرما، رطوبت و غیره دارد.

تطبیق پذیری سرکه سیب به آن اجازه می دهد تا برای اهداف مختلف در آشپزخانه استفاده شود: برای چاشنی، ماریناد، تهیه سس، وینگرت، برای برخی از دسرها و موارد دیگر.

پس از شستن موهایتان با شامپو و نرم کننده، محتویات بطری را روی سرتان بریزید و آن را روی تمام طول موهایتان بمالید. در نهایت بشویید (بهتر است با آب غیر معدنی).