روفرشی شایان یزد و تصاویر عجیب روی آن

واقعیت این است که خود این کلمه از «پلاس» فارسی گرفته شده و به معنای نوع خاصی از فرش بافته شده است که در درجه اول در نوع پرز متفاوت است.

بنابراین چه در سن پترزبورگ یا هر شهر دیگری در روسیه فرش می‌خرید، به چرت یا به عبارت دقیق‌تر عدم وجود آن توجه کنید.

این روفرشی شایان یزد لزوماً دو رو و «طاس» است، یعنی با توجه به نوع بافت بدون غبار (مانند حصیر) ایجاد شده است. یک نخ متراکم (معمولاً پشم طبیعی یا – در موارد کمتر – ترکیبی با مواد مصنوعی قوی) با حلقه های محکم دوخته می شود تا تار از دو طرف بافته شود.

بنابراین، عمر طولانی تری به دست می آید (در نهایت، طرفی که زیبایی قبلی خود را از دست داده است، می تواند به سادگی روی زمین چرخانده شود).

این فناوری به شما امکان می دهد تا یک پوشش بسیار بادوام به دست آورید که همچنین کاملاً روی زمین قرار می گیرد ، کثیفی را حفظ نمی کند و رطوبت را بسیار بهتر منعکس می کند.

به طور کلی، هنگام خرید یک قالی-قالی در سن پترزبورگ یا یک شهر دیگر، یک چیز جدید واقعا قابل اعتماد دریافت می کنید که تمام مزایای عملکردی یک تشک قوی و قابل اعتماد را دارد، اما ظاهری عالی نیز دارد.

و فراموش نکنید که مانند هر فرشی که از پشم طبیعی ساخته شده است، این فرش به عنوان یک عایق عالی حرارت و صدا عمل می کند و همچنین نسوز است.

بهترین مکان برای قرار دادن یک قصر کجاست؟

به عنوان یک قاعده، فرش برای اتاق هایی با بیشترین ترافیک خریداری می شود. دوام و استحکام بالا به آنها اجازه می دهد سال ها در راهروها بخوابند و راه پله ها را بدون آسیب رساندن به ظاهر آنها تزئین کنند.

اما این بدان معنا نیست که آنها فقط در آنجا قابل استفاده هستند. اگر دقت کرده باشید، فرش در سن پترزبورگ در معتبرترین موسسات، رستوران ها و هتل های مجلل استفاده می شود.