در چنیدن سال گذشته آجیل چهار مغز فقط برای پسته آن خریداری می شود

جدای از این، خوردن کشمش خیسانده نیز فواید زیادی برای سلامتی دارد. کشمش حاوی مواد نگهدارنده مضری است که پس از خیساندن حذف می شوند.

به شما بگوییم که آجیل چهار مغز مانند بادام هندی، پسته، خرما و خرما را نباید بعد از خیساندن مصرف کرد.

خوردن گردوی
خیس خورده فواید زیادی برای سلامتی دارد. گردو را باید یک شب خیس کنید و صبح روز بعد از خواب بیدار شوید و مصرف کنید.

با این کار وزن شما تحت کنترل باقی می ماند و همچنین از بیماری های قلبی جلوگیری می کنید. بیماران قلبی می توانند گردوی خیس خورده مصرف کنند.

از این ظرف برای
خیساندن استفاده کنید برای خیساندن میوه های خشک می توانید از ظرف شیشه ای یا استیل استفاده کنید. میوه های خشک را تمام شب در مقداری آب نگه دارید و صبح از خواب بیدار شوید و بعد از شستن با آب تمیز بخورید.

با انجام این کار از مزایای بسیاری برخوردار خواهید شد. به خاطر داشته باشید که هرگز پسته خیس خورده نخورید، در غیر این صورت ممکن است ضعیف شوید.


آجیل سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است. اینها می توانند به شما در رفع نیازهای تغذیه ای خود در دوران بارداری کمک کنند.

آجیل سرشار از فیبر است، به خصوص آجیل با پوسته بیرونی قهوه ای. فیبر باعث تسکین یبوست می شود که یک مشکل رایج در بارداری است.

مغزها مانند بادام، گردو نیز منابع خوبی از آهن و پروتئین هستند. اگر گیاهخوار هستید ، اینها می توانند به خصوص برای شما مفید باشند.

مصرف کافی آهن برای جلوگیری از کم خونی مهم است. ویتامین C به بدن در جذب موثر آهن کمک می کند. بنابراین میزان آهن موجود در بدنبرای افزایش، میوه های خشک را با آب پرتقال یا لیموناد بخورید.