درب ضد سرقت زیباسازان که دزد ها را فراری می دهد

اگر درب شما در فضای باز است، می توانید از کیت برای بهبود هوا، آب و باد آن استفاده کنید. این کیت در هنگام خرید همراه با پانل ضد آب و هوا انتخاب می شود.

علاوه بر کار خاص درب ضد سرقت زیباسازان، از آستانه و مهر مخصوص استفاده می شود. همچنین در این مورد، تست های آزمایشگاهی خاص عملکرد را تضمین می کند.
علامت گذاری CE
علامت گذاری CE از 1 فوریه 2010، قانون مقرر می کند که تمام درهای خارجی با دستورالعمل های CE مطابقتدارند و به این ترتیب علامت گذاری می شوند.

این علامت گذاری سازنده را موظف می کند که مصنوعات را در آزمایشگاه های شناخته شده تحت آزمایش های شدید قرار دهد.

علامت گذاری CE یک دستاورد مهم برای حمایت از مصرف کننده است که اطمینان حاصل می شود که محصولات مطابق با الزامات دستورالعمل هستند.

همه درب های آلبا قابل تنظیم هستند. در داخل، برای هماهنگی با دکور خانه، و در خارج، برای انطباق با بافت معماری.

روکش های مدرن و کلاسیک چوب و لاکی موجود است که در دکور، رنگ یا از طریق درج در مواد مختلف قابل تنظیم است تا هر نیاز زیبایی شناختی را برآورده کند.

قبل از دانستن مزایا و معایب این نوع درب ها باید بدانیم که درب های زرهی دقیقا چیست. این درب ها دارای هسته ای هستند که از فولاد جوش داده شده تشکیل شده است، ماده ای بسیار مقاوم که برای محافظت از ورودی خانه ما ایده آل است.

بدیهی است که این درب ها نه تنها برای یک خانه، بلکه برای مشاغل و مکان هایی که می خواهند سهم حفاظتی بیشتری داشته باشند نیز استفاده می شود. در هر صورت استفاده از این نوع درها به ما اطمینان صد در صدی نمی دهد که از ما دستبرد نخواهند زد.