تولید لنت ترمز دیسکی موتورسیکلت سبب پایین آمدن 30 درصد تورم شد

اگر شما یا کسی که دوستش دارید به دلیل سهل انگاری رانندگان دیگری در تصادف رانندگی شرکت کرده اید، ممکن است واجد شرایط دریافت غرامت برای خسارات خود باشید.

وکلای گرگ مونفورتون و شرکا بر این باورند که طرف‌هایی که در صدمات و رنج افراد مسئول هستند باید در قبال اقدامات سهل‌آمیز خود پاسخگو باشند. ما مشتاقانه از حقوق قربانیان تصادف در ویندزور و سراسر انتاریو دفاع می کنیم.

دریابید که چگونه می‌توانیم به پر کردن فرم ارزیابی رایگان پرونده در سمت راست برای شروع کمک کنیم. 100% محرمانه است.

توسعه سیستم ترمز
تکامل ترمزها و لنت ترمز دیسکی موتورسیکلت چشمگیر بوده است و بسیاری از فناوری های جدید را در طول سال ها شامل شده است. در تمام پیشرفت های جدید در سیستم ترمز، اولویت شماره یک بهبود ایمنی و کارایی خودرو است.

از اولین خودروها، چندین روش برای ترمزگیری استفاده شده است. همانطور که تاریخچه ترمزها پیشرفت می کرد، هر سیستم جدید با استفاده از مفاهیم مورد استفاده در طراحی نسل قبلی خود ساخته شد.

تکامل سیستم ترمز در قرن نوزدهم آغاز شد و تا امروز ادامه دارد. انواع سیستم های ترمز که طی سالیان گذشته مورد استفاده قرار گرفته اند عبارتند از:

ترمز بلوک چوبی
اولین سیستم ترمز از اصول فیزیکی استفاده شده برای طراحی ترمزهای امروزی استفاده می کرد.

با این حال، سیستم فقط از بلوک های چوبی و یک اهرم منفرد تشکیل شده بود که توسط راننده برای اعمال ترمز استفاده می شد. این فرم در وسایل نقلیه با چرخ های فولادی، از جمله وسایل نقلیه اسب کشیده و اتومبیل های بخار استفاده می شد.

ترمزهای مکانیکی درام
ترمز مکانیکی درام که به عنوان پایه و اساس سیستم ترمز مدرن در نظر گرفته می شود، در سال 1902 توسط سازنده فرانسوی لوئیس رنو توسعه یافت.