با سس چیلی یک ضدعفونی کننده بسیار قوی بسازید

فلفل قرمز می تواند به کاهش خطر سرطان کمک کند، آنتی اکسیدان ها و ضد التهاب ها به عنوان مبارزه کننده با سرطان مورد مطالعه قرار می گیرند.

گوشت فلفل چیلی حاوی هر دوی اینها است و تصور می‌شود که این خواص برای از بین بردن سلول‌های سرطانی مفید است، تحقیقات انجمن آمریکایی تحقیقات سرطان نشان داده است که کپسایسین می تواند رشد سلول های سرطانی پروستات را کاهش دهد و اثرات مشابهی در سرطان سینه، پانکراس و مثانه مشاهده می شود.

به دلیل خواص ضد باکتریایی فلفل قرمز و سس چیلی، آنها می توانند به عنوان باکتری های موجود در دهان شما را از بین ببرند و مانند یک ضد عفونی کننده عمل کنند که منجر به تنفس تازه تر می شود.

فلفل قرمز می تواند به شرایط خارش پوستی مانند پسوریازیس کمک کند زیرا کپسایسین به روشی مشابه با کشتن سلول های سرطانی عمل می کند.

این می تواند تعداد سلول های بیمار را که در حال تولید مثل هستند کاهش دهد و همچنین می تواند به برگشت ضایعات پوستی تولید شده کمک کند.

فلفل قرمز می تواند به کاهش درد مفاصل کمک کند، کاپاسیسین موجود در فلفل چیلی خاصیت تسکین درد دارد، می توان آن را به صورت کرم روی پوست مالید و این به کاهش مقدار ماده شیمیایی که پیام های درد را به مغز می رساند کمک می کند.

هنگامی که گیرنده های درد تمام می شوند، کپسایسین به عنوان یک مسکن طبیعی عمل می کند و این باعث کاهش درد مفاصل می شود.

میگرن می تواند افراد مبتلا به سردرد ضربان دار، حالت تهوع و حساسیت به نور را به شدت ناتوان کند، اساس تأثیر فلفل قرمز برای کمک به میگرن این است که بدن دیگر بر تنها منبع درد تمرکز نمی کند و حساسیت زدایی می شود.