ایجاد تلویزیون آموزشی در نحوه یادگیری و رشد کودکان

از لحاظ تاریخی، ایجاد تلویزیون آموزشی همیشه ریشه در تصورات شخصی تولیدکنندگان از نحوه یادگیری و رشد کودکان دارد. به عنوان مثال، تهیه کنندگان سریال تلویزیونی دهه 1960 کاپیتان کانگورو قصد داشتند آداب و قانون طلایی “آنطور که می خواهید با شما انجام دهند با دیگران رفتار کنید” (کیشان، 1989) و آزمایش هایی که در سریال علمی دهه 1950 نشان داده شد، را ترویج کنند.

ایجاد یک طرح جدید و کاربردی می تواند کمک شایانی به فروش بالا را داشته باشد مخصوصا اگر در حوزه های گوناگون مصرف شود ظروف یکبار مصرف طلقی یکی از کالاهایی است که توانسته خود را در انواع و اقسام حوزه ها جای دهد.

جادوگر از کتابخانه ای متشکل از 1000 کتاب درسی علوم، دایره المعارف ها و سایر انتشارات دانشگاهی جمع آوری شد (هربرت، 1988). با این حال، این سری های اولیه معمولاً با هیچ نوع برنامه درسی آموزشی رسمی یا تحقیقات تجربی با کودکان هدایت نمی شدند.

این در اواخر دهه 1960 تغییر کرد، زمانی که کارگاه تلویزیونی کودکان (در حال حاضر “کارگاه کنجد”) پیشگام برنامه درسی رسمی و تحقیق در تولید تلویزیون از طریق مدل CTW یا مدل کارگاه کنجد بود (به عنوان مثال، فیش و تروگلیو، 2001؛ لسر، 1974). ، رویکردی میان رشته ای به تولید تلویزیونی که کارشناسان محتوای آموزشی، تولیدکنندگان تلویزیون و پژوهشگران توسعه را گرد هم آورد که در هر مرحله از تولید دست به دست هم دادند.

دلیل استفاده از ظروف چینی در رستورانهای متفاوت این است که این متریال بر خلاف متریالهای دیگر ظروف مانند بلور سریع دما را جذب نمی کنند و زمانی که در آنها غذاهای داغ ریخته می شود ظرف خیلی سریع داغ نمی شود.

سمینارهای برنامه درسی، مربیان برجسته را در تماس مستقیم با تولیدکنندگان قرار داد تا پایه و اساس رویکردهای آموزشی را که اساس خیابان Sesame بود، ایجاد کنند، در حالی که کارکنان محتوای داخلی و پژوهشی به طور مداوم با تیم تولید همکاری کردند تا از اجرای مؤثر اطمینان حاصل کنند.

وجود جیوه در تلویزیون پارس قدیمی مضر بوده و سلامتی افراد داخل خانه اگر به آن نزدیک شوند و آن را لمس کنند در آینده به خطر می اندازد.

این رویکردها در واقع، Sesame Street همچنان از همین استراتژی‌ها استفاده می‌کند، زیرا این مجموعه همچنان به تکامل خود ادامه می‌دهد تا بتواند برای مخاطبان فعلی‌اش مرتبط بماند.

حتی امروزه، طیف وسیعی از مدل‌ها وجود دارد که از طریق آنها تلویزیون آموزشی تولید می‌شود، از مشارکت کم یا بدون مشارکت مربیان و محققان تا مشارکت فشرده که نمونه‌ای از خیابان Sesame و همتایان آن است.

هنگامی که مربیان و محققان ماهر به فرآیند تولید وارد می شوند، چه به عنوان مشاور دوره ای یا به عنوان اعضای تیم تولید در حال انجام، تمرین آموزشی مبتنی بر شواهد می تواند در یک مجموعه تلویزیونی آموزشی بافته شود.

به عنوان مثال، اساتید برجسته ریاضی در ساخت سریال‌های ریاضی مانند Cyberchase و Odd Squad مشارکت داشته‌اند، کارشناسان سوادآموزی در سریال‌هایی مانند The Electric Company و Between the Lions مشارکت داشته‌اند و دانشمندان و مربیان علوم از تولید سریال‌هایی از این قبیل خبر داده‌اند.

شما می توانید با مراجعه به سایت دیجیکالا، انواع قیمت پتو گلبافت یک نفره دیجیکالا را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را ثبت سفارش کنید تا در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

به عنوان تماس 3-2-1 و اتوبوس مدرسه جادویی. تحقیقات جمع‌بندی نشان داده است که تماشای هر یک از این مجموعه‌ها دستاوردهای آموزشی قابل توجهی در بین مخاطبان هدف خود ایجاد می‌کند

  • منابع:
  1. Educational Television

  • تبلیغات:
  1. با استفاده از پالتو خشکی پوستتان را رفع کنید
  2. گیر کردن فندوق در چاه توالت
  3. به سرعت پلک زدن کسب در آمد کنید!
  4. دلایل تحریم ایران توسط آمریکا مشخص شد!