ادعای خطرناک دانشمندان روسی درباره بیسکویت شکری

برای اینکه بیسکویت ها کیفیت ارگانولپتیک خود را حفظ کنند، محصول باید به خوبی بسته بندی شود، بهترین ماده ای که می تواند به طور کامل نفوذ رطوبت و هوا را از بین ببرد پلی اتیلن فویل است.

در چنین بسته بندی هایی، بیسکویت شکری می توانند کیفیت خود را تا سه ماه از تاریخ تولید حفظ کنند، کاغذ دومین ماده پرکاربرد برای بسته بندی و بسته بندی کلوچه های آماده است.

چنین بسته بندی به طور قابل اعتماد در برابر آلودگی محافظت می کند، اما در برابر رطوبت محافظت نمی کند، حداکثر زمان نگهداری بیسکویت خشک معمولی در چنین بسته بندی هایی می تواند یک ماه از تاریخ تولید باشد.

یک شرط مهم برای حفظ کیفیت اعلام شده بیسکویت ها، رعایت درجه حرارت و رطوبت است، شرایط بهینه برای یک محصول شکننده شیرینی، دمای هوا در حدود 22 درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی 65 درصد است.

در حالی که کلوچه های بیسکویت در دمای حدود 20 درجه سانتیگراد و رطوبت داخلی 75 درصد بسیار بهتر حفظ می شوند، البته، بازسازی تفاوت توافق شده در شرایط در شرایط یک فروشگاه شیرینی پزی غیرممکن است، بنابراین باید به خاطر داشته باشید: هر چه محصول تازه تر باشد، خوشمزه تر و البته سالم تر است.

با ارزیابی همه الزامات فوق، تعداد فزاینده ای از مصرف کنندگان فکر می کنند که خرید کوکی های فروشگاهی با کیفیت بالا دشوارتر می شود.

به همین دلیل است که هر روز سایت های محبوب و پربازدیدتر می شوند، جایی که می توانید دستور العمل ها و قوانین درست کردن شیرینی های خانگی سالم را بیابید.

وکی های با کیفیت نباید بوی کره کهنه یا طعم دهنده تند داشته باشند، کوکی های بلغور جو دوسر یا گندم سیاه باید بوی خمیر خاصی از نوع خاصی از آرد داشته باشند.

عدم وجود عطر یا، برعکس، بوی بسیار شیرین و به شدت قابل توجه، از جمله با منشأ ناشناخته، ممکن است نشان دهنده نقض فناوری تهیه محصولات باشد و دلیل اختلاف ممکن است جایگزینی اجزای اصلی یا استفاده از رنگ ها و سایر افزودنی های مضر.