آلو سیاه خشک فقط قهوه ای نیست و در چهار رنگ مختلف به بازار عرضه می شود

و یک نکته مفید : بهتر است میوه های خشک براق را نخرید، بلکه غیرقابل توصیف و نامناسب را انتخاب کنید – به احتمال زیاد بدون پردازش ناخالصی ها “سالم” باقی می مانند.

و البته، تمام میوه های خشک، صرف نظر از میزان مصرف، باید شسته شوند: می توانید 5-10 دقیقه خیس کنید، زیر آب جاری بشویید، با یک حوله خشک کنید. بعضی از آنها را با آب جوش می جوشانند و سپس شسته می شوند. می توانید از مایکروویو عبور کنید، فقط به یاد داشته باشید که میوه را نرم می کند.

میوه های خشک شامل: آلو سیاه خشک، خرما، کشمش، انجیر، آلو، سیب، گلابی و همچنین موز خشک و خربزه خشک – البته همه اینها را قبل از خوردن باید شست.

آنهایی که در بازار خریداری می‌شوند تردیدهایی را در مورد رعایت استانداردهای بهداشتی ایجاد می‌کنند و آنهایی که در بسته‌بندی زیبا و براق خریداری می‌شوند احتمالاً با وسایل خاصی برخورد می‌کنند و برخی از تولیدکنندگان حتی توصیه می‌کنند قبل از استفاده آنها را بشویید. بنابراین، قطعا – شستشو! در آب گرم خیس کنید و سپس چندین بار با آب جاری بشویید.

نکته دیگر این است که اگر میوه های خشک را خودتان برداشت کنید و برای این کار از فر یا خشک کن برقی استفاده کنید، در این صورت با رعایت کلیه الزامات بهداشتی و بهداشتی در زمان تولید و نگهداری.

قبل از پخت، میوه های خشک را باید جدا کرده و چندین بار در آب جاری گرم بشویید، زیرا. میوه های خشک در حین خشک شدن در انبارهای روباز با گرد و غبار، روی زمین و گرد و خاک و کرم، ماسه وجود دارد و پس از خشک شدن، خشکبار را با بیل کنده و در کیسه ها قرار داده، بسته بندی و سپس حمل می کنند.

و یک نکته مفید: بهتر است میوه های خشک براق نخرید، بلکه میوه های غیرقابل توصیف و زشت را انتخاب کنید – به احتمال زیاد آنها سالم می مانند و هیچ ناخالصی پردازشی وجود ندارد.